Відповідно до законодавства України існують 2 випадки, у яких покупець зможете повернути (або обміняти) куплений товар:

  1. Товар має істотні недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був використаний, збережено цілісність упаковки та розрахунковий документ.

Що робити у разі придбання неякісного товару?

Покупець може повернути неякісний товар, якщо його недоліки суттєві та виникли з вини виробника. Якщо недоліки несуттєві, покупець має право безкоштовне їх усунення. Усунення недоліків, які виникли через неправильну експлуатацію, проводяться за рахунок покупця.

Умови для обмілу та повернення товару:

  1. Якщо з дня купівлі товару минуло не більше 14 днів, і на товарі немає слідів експлуатації, збережено цілісність упаковки, його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, маркування, а також усі отримані від продавця документи, що підтверджують покупку.
  2. Якщо на час обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право: o придбати якийсь інший товар, який є в наявності, з відповідним перерахуванням вартості, o отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, o здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару у продаж.
  3. При поверненні грошей розрахунки з покупцем здійснюються з вартості товару на даний момент його придбання.

Умови за яких може бути відмовлено у поверненні товару:

  1. Якщо товар був в експлуатації, має дефекти або неповну комплектацію.
  2. Відсутність документа, що підтверджує факт купівлі товару ( рахунок, видаткова накладна )
  3. Якщо товар виготовлявся у індивідуальному кольорі під клієнта.
  4. З моменту покупки минуло понад 14 днів.
  5. Для повернення коштів, які були витрачені на придбання товару, що повертається, покупцю необхідно подати продавцеві відповідну письмову заяву.

Умови для обмілу та повернення товару:

  1. Якщо з дня купівлі товару минуло не більше 14 днів, і на товарі немає слідів експлуатації, збережено цілісність упаковки, його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, маркування, а також усі отримані від продавця документи, що підтверджують покупку.
  2. Якщо на час обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право: o придбати якийсь інший товар, який є в наявності, з відповідним перерахуванням вартості, o отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, o здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару у продаж.
  3. При поверненні грошей розрахунки з покупцем здійснюються з вартості товару на даний момент його придбання.

Умови за яких може бути відмовлено у поверненні товару:

  1. Якщо товар був в експлуатації, має дефекти або неповну комплектацію.
  2. Відсутність документа, що підтверджує факт купівлі товару ( рахунок, видаткова накладна )
  3. Якщо товар виготовлявся у індивідуальному кольорі під клієнта.
  4. З моменту покупки минуло понад 14 днів.
  5. Для повернення коштів, які були витрачені на придбання товару, що повертається, покупцю необхідно подати продавцеві відповідну письмову заяву.